סטודנט התכנית לתואר שני, זכה במלגה בסך 100 אלף ₪ שחולקה ע"י משרד האנרגיה והמים

סטודנט התכנית לתואר שני, אלעד שוחט, זכה במלגה בסך 100 אלף ₪ שחולקה ע"י משרד האנרגיה והמים, בטקס שהתקיים בחודש דצמבר בנוכחות השר עוזי לנדאו.

01 דצמבר 2011
אלעד שוחט

סטודנט התכנית לתואר שני, אלעד שוחט, זכה במלגה בסך 100 אלף ₪ שחולקה ע"י משרד האנרגיה והמים, בטקס שהתקיים בחודש דצמבר בנוכחות השר עוזי לנדאו. המלגה נועדה לעודד מחקר בינתחומי בנושאי אנרגיה, במטרה לפתח כוח אדם אקדמי בתחום ולענות על הצרכים של משק האנרגיה המתפתח בארץ. הן השר לנדאו והן בכירי משרדו שנכחו בטקס הדגישו את הצורך והחשיבות במחקר בינתחומי המשלב היבטים שונים ונותן מענה לבעיות ולאתגרים הרבים בתחום האנרגיה בישראל. 

 
עבודת המחקר של אלעד עוסקת בנושא ההשפעות החברתיות של כניסת טכנולוגיות אנרגיה ירוקות למשק התחבורה. בעוד שרוב המחקר בתחום מתמקד באספקטים ההנדסיים והסביבתיים של הטכנולוגיות החדשות, ההשפעות החברתיות האפשריות של הטכנולוגיות הללו טרם נחקרו. להשפעות הללו ישנן השלכות על השימוש העתידי בטכנולוגיות אלו ואף על קביעת מדיניות בתחום. מחקרו של אלעד בודק היבטים שונים כגון - האם הטכנולוגיות החדשות ישנו הרגלי שימוש בתחבורה ציבורית ואחזקת רכב בקרב השכבות החברתיות השונות? האם מחירי אנרגיה זולים יותר יביאו לעידוד ממשלתי משמעותי יותר של תחבורה ציבורית על פני רכב פרטי?
 
אלעד הוא הזוכה היחיד במלגה זו מטעם אוניברסיטת תל-אביב. בית הספר ללימודי הסביבה גאה להיות שותף להישג מרשים זה, בהיותו פלטפורמה המעודדת ומאפשרת מחקר בינתחומי בנושאי סביבה כדוגמת מחקרו של אלעד.
אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>