בלוגרים מובילים מבקרים בבניין

משלחות של אנשי מקצוע ואורחים שונים מגיעות להכיר את הבניין הייחודי וללמוד ממנו, עוד בשלבי הבנייה

05 יוני 2013

הבניין הירוק של בית הספר ללימודי הסביבה ע"ש פורטר כבר מושך תשומת לב ועניין בקרב כל מי שמתעניין באדריכלות ובנייה ירוקה, גם ברחבי העולם. משלחות של אנשי מקצוע ואורחים שונים מגיעות להכיר את הבניין הייחודי וללמוד ממנו, עוד בשלבי הבנייה.

 

בחודש שעבר ביקרו באתר הבנייה של הבניין שתי משלחות שכאלו: חמישה בלוגרים מובילים מתחום האדריכלות שהגיעו ממדינות שונות, וכן קבוצה של עשרים אדריכלים ואנשי ממשל מסין.

 

הבלוגרים, אשר כותבים ומנהלים בלוגים ואתרי אינטרנט בנושאי אדריכלות שזוכים למאות אלפי קוראים ברחבי העולם, הגיעו לביקור במסגרת פרויקט של Kinetis שמטרתו לחשוף את היצירתיות, החדשנות והיזמות בישראל במגוון רחב של תחומים. במסגרת הביקור, סיירו הבלוגרים במבנים ייחודיים ואתרים אדריכליים מעניינים בישראל, ואין ספק שהביקור בבניין הירוק הותיר בהם רושם רב.

 

לקריאת הכתבות שחלקם כתבו בעקבות הסיור: e-architect, World architecture news

 

גם משלחת של אנשי מקצוע וממשל מסין סיירה באתר הבניין בחודש שעבר. המשלחת הגיעה לביקור בארץ במטרה ללמוד על פתרונות טכנולוגיים של חברות ישראליות בתחום הבנייה הירוקה וההתייעלות האנרגטית, במטרה להרחיב את הקשרים בין שתי המדינות ואת הייצוא לסין של פתרונות טכנולוגיים ומוצרים המיוצרים בארץ.

 

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>