הכירו את תלמידי התכנית הבינלאומית

המחזור השלישי של התכנית הבינלאומית של בית הספר ללימודי הסביבה ע"ש פורטר יצא לדרך, והוא תוסס, רבגוני ומבטיח כקודמיו.

23 דצמבר 2013

קבוצה רבת גוונים, תכנית רבת פנים

המחזור השלישי של התכנית הבינלאומית של בית הספר ללימודי הסביבה ע"ש פורטר יצא לדרך, והוא תוסס, רבגוני ומבטיח כקודמיו. השנה הגיעו אלינו 20 סטודנטים, בני 39-23, ובהחלט ניתן לומר שהם התקבצו ובאו מכל העולם: מאירופה (איטליה, גרמניה), מאמריקה הלטינית (קולומביה, מקסיקו), מדרום אפריקה, מאוסטרליה ומארה"ב.

הסטודנטים בתכנית השנה גם מייצגים טווח רחב מאוד של מקצועות אקדמיים. הם סיימו – חלקם בהצטיינות – מבחר גדול של תכניות לימודים לתואר ראשון, גם כאלו בעלות שמות מסקרנים: ניהול חיות בר ושטחי דיג, מנהל עסקים עם התמחות במלונאות, לימודים בינלאומיים עם התמחות ביפנית, שפה ותרבויות מודרניות, היסטוריה של מוסיקה נוצרית, דיפלומטיה ואסטרטגיה, פוליטיקה בינלאומית ואירופאית; וגם בתחומים שגרתיים יותר כמו גיאוגרפיה, מדעי הסביבה, מטאורולוגיה, כלכלה, הנדסת חשמל, ואפילו אמנות וארכיאולוגיה.

אין ספק שמדובר בקבוצה צבעונית ביותר! וכאן אצלנו הם משלבים את כל הידע הנרחב והמגוון הזה עם הנושא המרכזי של בית הספר: לימודי הסביבה.

 

בעקבות האתגרים הסביבתיים של מדינת ישראל

בתחילת דצמבר יצאו תלמידי התכנית לסיור בדרום הארץ, שהתמקד באתגרים הסביבתיים המאפיינים את האזור. הם ביקרו במדרשת שדה בוקר ובכפר בדואי, למדו על אדריכלות במדבר, על תופעת הבולענים ועל המחקר האקולוגי, ההידרולוגי והמיקרוביולוגי באזור ים המלח, טיילו בפארק הלאומי עין עבדת, סיירו בעין גדי, ולקינוח טבלו וצפו במימיו של ים המלח, במקום הנמוך ביותר בעולם.

הם כבר מחייכים, וזו רק ההתחלה!

 

התכנית הבינלאומית של בית ספר פורטר מתקיימת בשפה האנגלית, אורכת שנה שלמה (שלושה סמסטרים), ומקנה לתלמידיה תואר MA  בלימודי הסביבה. 

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>