בוגר בית הספר מקדם סטארט-אפים המשלבים יכולות טכנולוגיות עם יזמות חברתית ואקולוגית

בוגר בית הספר, דניאל בן-יהודה, ממשיך לעסוק בתחום המחקר שלו בעבדותו כיום, ופועל לקידום יזמים טכנולוגיים המנסים לעשות שינוי חיובי מבחינה חברתית ואקולוגית.

19 אוגוסט 2013

דניאל, שמחקרו לתואר שני עסק בחדשנות סביבתית והעברת טכנולוגיות לשווקים מתעוררים במדינות מתפתחות (בדגש על העברת טכנולוגיות השקיה בטפטוף מישראל להודו), משמש כיום כמנהל תחום קהילה ובניית יכולות בתכנית לחדשנות ופיתוח בינלאומי בבית הספר לממשל ומדיניות באוניברסיטה, והוא גם שותף מייסד של DevTechHub - מיזם חברתי שמטרתו מיזם לתמוך בחיבור התעשייה הישראלית לאתגרי העולם המתפתח.

 

בכתבה שעסקה בנושא במוסף דה-מרקר אומר דניאל כי "אנו מאמינים שישראל צריכה להפוך למרכז של פתרונות חדשניים לאתגרים של העולם המתפתח בתחומים של מים, חקלאות, אנרגיה מתחדשת, בריאות וחינוך, מתוך שאיפה לשפר את מצבם של עניי העולם, וכן משאיפה לרווחים. בעיני זו חובה מוסרית: לא ייתכן שמיטב המוחות היצירתיים בישראל מייצרים אפליקציות מיותרות ופרסומות ביוטיוב ולא מנצלים את זמנם להתמודדות עם האתגרים הגדולים של העולם". לדבריו, לישראל כמדינה צעירה יש יתרון בתחום: "אנחנו אחת המדינות היחידות בעולם שחוותה תהליך פיתוח מואץ ומוצלח בעשורים האחרונים ובתקופת זמן קצרה"

 

לקריאת הכתבה המלאה

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>