חמישי בקמפוס: תלמידי התכנית הבינלאומית שלנו מלמדים על סביבה

הסטודנטים של התכנית הבינלאומית שלנו תרמו את הידע שלהם במסגרת ארועי "חמישי בקמפוס" החודש, וסיפקו לקהל הרחב שהגיע הזדמנות לשמוע וללמוד על מגוון נושאים סביבתיים

16 מאי 2013

בימי חמישי אחה"צ, כאשר הלימודים מסתיימים, נפתחים שערי הקמפוס, אולמות ההרצאות וחללי התערוכות בפני כל מי שרוצה להתחיל את סוף השבוע בהפנינג של תרבות ודעת, מוסיקה טובה ויצירה צעירה. גם הסטודנטים של התכנית הבינלאומית שלנו תרמו את הידע שלהם במסגרת ארועי "חמישי בקמפוס" החודש, וסיפקו לקהל הרחב שהגיע הזדמנות לשמוע וללמוד על מגוון נושאים סביבתיים.

 

קבוצת של סטודנטים הרצתה על מודלים ורעיונות ייחודיים לפיתוח פתרונות לחוסר ביטחון תזונתי בשכונות עוני עירוניות: גידול האוכלוסייה בעולם והמעבר לאזורים עירוניים מעמיד ביקוש גדול יותר ויותר לאספקת מזון, וכתוצאה מכך ביטחון תזונתי הופך במהירות לנושא קריטי. הקושי של תושבי שכונות מצוקה עירוניים לקבל גישה למים נקיים ולאספקת מזון יציבה רק מחמיר עם הגידול באוכלוסייה. תחרות סטודנטים שנערכה לאחרונה, בחסות ה-Clinton Global Initiative, עסקה בסוגיות אלה והעלתה את האפשרות כי הפתרון טמון בעסקים חברתיים. קבוצת הסטודנטים של בית הספר ללימודי הסביבה ע"ש פורטר שהשתתפה בתחרות, הציגה בארוע את הרעיונות והמודלים העסקיים שהם פיתחו בנסיון לתת מענה לבעיה. 
 

במקביל, בוגרת המחזור הקודם של התכנית הבינלאומית לתואר שני בלימודי סביבה, טס לריך ערכה סדנה בה לימדה את המשתתפים איך למחזר את כל שאריות המזון והפסולת אורגנית שלהם בעצמם – בגינה, על הגג, או אפילו במרפסת. הסדנה העניקה למשתתפים ידע רב על קומפוסט ביתי וכלים בסיסיים על מנת להתחיל בתהליך!

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>