מפגש פורום מנהלי איכות הסביבה - בנייה ירוקה הלכה למעשה

ביולי 2013 אירחנו באוניברסיטה את המפגש ה-12 של פורום מנהלי איכות סביבה. המפגש עסק בבנייה ירוקה, וכרגיל למפגשי הפורום – הובאו היבטים שונים של הנושא.

07 יולי 2013

ביה"ס ללימודי סביבה ע"ש פורטר והמכון לעסקים, סביבה וחברה באוניברסיטת תל אביב, הם בין היזמים של פורום מנהלי איכות סביבה, ושותפים לתכנונו והפעלתו של הפורום, אותו מנהלת חברת AVIV AMCG, כבר מספר שנים. הפורום משמש כרשת מקצועית לעשרות מנהלים בחברות שונות וממגזרים שונים, אשר במסגרת תפקידם הם אחראים על נושא איכות הסביבה, ומהווה פלטפורמה לשיתופי פעולה, עדכונים, ומקיים ימי עיון המתמקדים בנושא סביבתי אקטואלי על סדר היום של המנהלים.

 

ביולי 2013 אירחנו באוניברסיטה את המפגש ה-12 של פורום מנהלי איכות סביבה. המפגש עסק בבנייה ירוקה, וכרגיל למפגשי הפורום – הובאו היבטים שונים של הנושא, החל ממדיניות הממשלה ורגולציה, דרך היבטים מעשיים, תקשורתיים ומשפטיים, עד לדוגמאות וניסיון מהשטח – כולל הסברים על הליכי התכנון והיבטים של בנייה ירוקה בבניין החדש של ביה"ס ללימודי סביבה. במסגרת פעילות שכונתה 'כיכר העיר', בטכנולוגיית open space, התקיים דיון במעורבות פעילה של המשתתפים על היבטים שונים של בנייה ירוקה, נושאים לחידוד ופעילות עתידית.

 

בסוף המפגש ערכנו לחברי הפורום סיור מודרך באתר הבניין החדש (בבנייה) של ביה"ס ללימודי סביבה.

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>