פרס לימודים ע"ש אפרת פומפס ז"ל

קול קורא

תאריך אחרון להגשת מועמדות:

יום א' 1 בפברואר 2015

אפרת פומפס (לבית פולונסקי) למדה לקראת תואר שני בביה"ס ללימודי הסביבה ע"ש פורטר והיתה מהתלמידים הראשונים שעסקו בתחום אדריכלות בת קיימא. אפרת, בעלת תואר ראשון באדריכלות (בהצטיינות) מאוניברסיטת "פראט" בניו-יורק,  החלה מחקר בנושא "מקומה של הבנייה הירוקה בשיח הקיימות ודרכים להטמעתה", אולם למרבה הצער בתחילת שנת 2009 התגלה אצלה סרטן השד.  במשך קצת למעלה משנה, עברה אפרת 3 ניתוחים, מלווים בטיפולים קשים ומפרכים, אך לרגע לא איבדה את תקוותה, עוז רוחה ואצילותה.  אפרת נפטרה בגיל 39 בחול המועד פסח 2010 ונקברה למחרת, בערב חג הפסח השני.  

 


בנוסף לעיסוק המחקרי, אפרת היתה סטודנטית פעילה מאוד ובמסגרת לימודיה עבדה עם ארגון "יד הנדיב" ואח"כ בחברה להגנת הטבע, כחלק מפרויקט של אדריכלות בת קיימא. במהלך לימודיה באדריכלות, היא אף זכתה במקום ראשון בתחרות עיריית תל-אביב לסטודנטים לאדריכלות לשיפוץ השדרות בתל-אביב.

 


מלבד בעלה ושתי בנותיה, השאירה אחריה הורים, אחות, אח וכן בני משפחה, חברים ומכרים רבים שזוכרים אותה באהבה רבה.  לאחר מותה אוניברסיטת תל-אביב העניקה לה תואר מוסמך בלימודי הסביבה בביה"ס ללימודי הסביבה ע"ש פורטר. 

 


משפחתה של אפרת החליטה להעניק פרס לימודים על שמה, המיועד לסטודנטים מצטיינים הלומדים לקראת תואר שני בביה"ס ללימודי הסביבה, אשר מחקריהם קשורים לתחום של קיימות עירונית, תכנון והתחדשות עירונית, או אדריכלות ובנייה ירוקה.

 

 

שנה"ל תשע"ד (2013 - 2014)

לירון דן

נושא המחקר: בחירת חומרים לבנייה ירוקה: מזעור נזקים סביבתיים וחיסכון כלכלי ע"י הטמעת גישת מחזור חיים בהליכי תכנון משולב

 

 

 

שנה"ל תשע"ג (2012 - 2013)

צביקה פופר

נושא המחקר: פיתוח ויישום מתודולוגיה לעריכת פרופיל בריאות למועצות אזוריות

 

 

 

 

שנה"ל תשע"ב (2011 - 2012)

שירלי כהן

נושא המחקר: פיתוח כלים תכנוניים לפיתוח עיר בת קיימא

 

 

 

 

שנה"ל תשע"א (2010 - 2011)

מאיה אלוני-שפיר

נושא המחקר: השפעת התכנון והעיצוב של אתר משחקים ציבורי, על התנהגותם וחווייתם של הילדים המשחקים בו

 

 

 

 

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>