עיתון מעריב בחר את 100 הירוקים של ישראל - וביניהם בולטים אנשי בית הספר ללימודי הסביבה ע"ש פורטר!

בדירוג של עיתון מעריב נבחרו פרופ' דני רבינוביץ, פרופ' אביטל גזית וד"ר אריה נשר

10 מרץ 2014

בפרויקט מיוחד, תחת הכותרת "100 גוונים של ירוק", הציג עיתון מעריב את רשימת מאה האנשים, החברות והארגונים המובילים את הפעילות הסביבתית בישראל, במגוון תחומים: מים, אנרגיה, שמירת הסביבה, מיחזור, זיהום, חינוך, אוכל, אופנה, טכנולוגיה, תחבורה וקיימות אורבנית. הרשימה נקבעה בעזרת מומחי אקדמיה, בכירי ממשל, פעילים בתחום, וכן עיתונאים וכתבים המסקרים את הנושא.

 

ראש בית הספר, פרופ' דני רבינוביץ זכה בקטגוריית "החולמים". בין השאר נכתב עליו "... אחד הדוברים הבולטים ביותר בישראל בנושא ההתחממות הגלובלית.... אף שהאנתרופולוגיה עמדה במרכז הקריירה שלו, העיסוק הסביבתי היה תמיד ברקע. רבינוביץ תומך בגישה הרב-תחומית בחקר הסביבה, ומכאן הצלחתו להבין היטב את הסוגיות העומדות על הפרק ולהציגן באופן רהוט".

 

ראש התכניות לתואר שני של בית הספר, פרופ' אביטל גזית זכה בקטגורית "שיקום נחלים", ונכתב כי הוא "נחשב ללא ספק לאחד מחוקרי הטבע הבולטים בישראל ..... גזית היה הראשון לחקור את האקולוגיה של נחלים ים-תיכוניים והיה הראשון שהניח תשתית מדעית לשיקום נחלי ישראל. הוא הקים את התכנית ללימודי סביבה לתואר שני בבית הספר פורטר באוניברסיטת תל-אביב ומשמש ראש התכנית".

 

המנהל המקצועי של בית הספר מאז הקמתו, אדר' ד"ר אריה נשר זכה בקטגורית "חינוך והדרכה", ושם נכתב עליו כי "בתפקידו הנוכחי הוא עוסק בפיתוח תחום לימודי הסביבה באוניברסיטה" וכן כי הוא "מכשיר ומלמד את הדור הבא של העובדים והחוקרים בתחום הסביבה".

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>