נעים להכיר, פרופ' דני רבינוביץ, ראש בית הספר החדש

לבית הספר ללימודי הסביבה ע"ש פורטר יש ראש בית ספר חדש: פרופ' דני רבינוביץ, מהחוג לסוציולוגיה ואנתרופולוגיה באוניברסיטת תל-אביב.

07 אוקטובר 2013

לבית הספר ללימודי הסביבה ע"ש פורטר יש ראש בית ספר חדש: פרופ' דני רבינוביץ, מהחוג לסוציולוגיה ואנתרופולוגיה באוניברסיטת תל-אביב. פרופ' רבינוביץ, הידוע כתומך נלהב של הגישה הרב-תחומית והבינתחומית בחקר הסביבה, מלווה את בית הספר מאז הקמתו – כחבר בהנהלה המצומצמת ובמועצה האקדמית של בית הספר. 

 

פרופ' רבינוביץ, בעל דוקטורט באנתרופולוגיה חברתית מאוניברסיטת קיימברידג', הוא דמות מוכרת בחוגים אקדמיים וציבוריים כאחד. הוא פרסם עד כה עשרות מאמרים מדעיים ו-12 ספרים שיצאו לאור בהוצאות המכובדות  בעולם (אוניברסיטת קיימברידג', אוניברסיטת קליפורניה ברקלי, אשגייט בלונדון ועוד) – ביניהם הספר המקיף הראשון בעברית על התחממות כדור הארץ, וספר פורץ דרך על כביש חוצה ישראל. בין השנים 2000-1997 כיהן פרופ' רבינוביץ בתפקיד יו"ר האגודה האנתרופולוגית הישראלית. בנוסף הוא נחשב למרצה אהוד, ואף זכה  בפרס הרקטור על הצטיינות בהוראה, ומכהן כיו"ר ועדת ההוראה והקבלה של הפקולטה למדעי החברה. 

 

לצד עיסוקו האקדמי עוסק פרופ' רבינוביץ בפעילות התנדבותית ענפה במגזר השלישי, ומקיים קשרים נרחבים עם עמותות סביבתיות בישראל ובעולם. מאז 2010 הוא מכהן  כיו"ר האגודה הישראלית לצדק סביבתי, ובעבר שימש במגוון תפקידים נוספים בתחום: יו"ר 'חיים וסביבה', ארגון הגג של ארגוני הסביבה בישראל (2008-2006); יו"ר 'גרינפיס' בים התיכון (2004-1999); וסגן יו"ר 'גרינפיס' בריטניה (2012-2004).  

 

לפרופ' דני רבינוביץ יש פרופיל ציבורי ותקשורתי בולט. הוא מופיע בתדירות גבוהה בטלוויזיה וברדיו,  פרסם מאות מאמרי דעה בעמודי המערכת  של עיתון 'הארץ', ומרצה בקביעות בכנסים מרכזיים העוסקים בסוגיות סביבתיות בישראל.  ב-2010 זכה פרופ' רבינוביץ בפרס מטעם קרן פראט על תרומה ייחודית לסיקור נושאי סביבה בתקשורת בישראל.

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>